شایدم یه روز روی سبزه ها، بشینم رو به روت و همونطور که لکه های نور خورشیدو روی موهات لمس میکنم، برات "you are my sunshine, christina perri" رو بخونم.

+چرا انقد این آهنگ آرومه؟:')